Telefonpasning, som henvender sig til alle brancher
Få telefonpasning skræddersyet til din virksomhed med hjælp fra Edelmann Kontorservice, så du er sikker på, at dine kunder får den behandling og service, du er ude efter. Telefonpasning er en ydelse, der kan se ud på en lang række forskellige måder, da du netop har mulighed for at sammensætte den med de ydelser, netop din forretning har brug for. Måske skal din telefonpasning bestå af kalenderbooking og -afbooking, af en flex-løsning i perioder eller noget helt tredje. Lige meget hvad, er du altid garanteret imødekommende og erfarne personer bag din virksomheds telefoner, så dine kunder får den bedst mulige oplevelse og service hos jer.
Inbound call center – altid fokus på kundeservice
Vil du gerne sørge for at alle opkald fra kunder og samarbejdspartnere når igennem til jer og bliver besvaret? Så er inbound call center den ydelse fra Edelmann Kontorservice, du har brug for. Med et inbound call center bliver alle henvendelser besvaret, lige meget hvad den handler sig om. Det kan nemlig være svært at nå alle opkald fra kunder i hverdagen og vurdere prioriteringen af dem. Derfor fungerer et inbound call center således, at alle, uanset vigtighed af henvendelse, besvares og får den gode service, der senere vil blive til din forretnings ry. Tøv derfor ikke med at kontakte Edelmann Kontorservice efter inbound call center.
Der er ikke den ydelse, du ikke finder skræddersyet perfekt til din forretning hos Edelmann Kontorservice.